سندلی داق!!!!
 
پاتوق بچه های پرستاری 90 بندرعباس
سه شنبه 13 ارديبهشت 1386برچسب:, :: 11:6 ::  نويسنده : mozhde rajabi

 

سلااام به<< دوستداران صندلی داغ>>

این قسمت پنجم سریال صندلی داغ است!!!

 

                                !!

برنامه ی این هفته ی صندلی داغ یه مقدار از دفعه های پیش داغ تره!!!

                                      چون این هفته ..............

 مدیر وبلاگ نشسته رو صندلی!!!!!! 

                                                بله,مهمان این هفته کسی نیس جز آقای

                                                            

                                                امین جعفری

علاقه مند به چارخونه های آبی و همیشه کیف پولشون توی دست!!!اصولا هم پول نقد همراهشون نیس معمولا با کارت خوان پرداخت میکنن!!!!!

امیدوارم مثل  همیشه مهمون این هفته رو هم به نقطه ی جوش برسونید!!!ببینم میتونید به یه بهونه ای شیرینی ازشون بگیرید یا نه!!!!!!

پس این شما و اینم صندلی شماره ی5 که از همین لحظه       شروع شد.....

به پایان آمد این قسمت ,صندلی داغ همچنان باقیست...

منتظر قسمت ششم این سریال هیجان انگیز باشید...

                              



نظرات شما عزیزان:

ترین ها (2)
ساعت20:45---20 ارديبهشت 1391
به دلیل استقبال گسترده ای که از این بخش شد و بازخورد های مثبت اطرافیان ...چند تا ترین دیگه ازتون می پرسیم. یادمون نیومد چی ترین؟ خودتون هرچی ترین کلاس به ذهنتون می رسه بنویسین!!!
مرسي از بازخوردتون،اما چرا من نديدم؟ هرچى ترين بود گفتم¿فك كنين هر وقت ب ذهنتون رسيد بپرسين تا من بگم كي ترين!!!!!


فرهاد
ساعت20:03---20 ارديبهشت 1391
مثلا جزوه ی مدار والکترونیک!!! یا مثلا فیزیک کوانتوم!!! یا انگل!!!!!!!!!!!!!!!!
خب مثلأ من اين جزوه ها رو بايد چيكار كنم؟


پینوکیو
ساعت20:01---20 ارديبهشت 1391
این که دروغ نیس من خیلیارو می شناسم که پزشکی آزاد قبول شدن اما بخاطر هزینه های زیادش تصمیم گرفتن خانواده شونو به دردسر نندازنو برن تو دانشگاه دولتی یه رشته ی دیگه بخونن...........
اخه من كي گفتم ازاد؟دولتي قبول شدم...
چرا نميخواي باور كنى هان؟


آموزش
ساعت23:28---19 ارديبهشت 1391
اگه جای استاد بودی دوست داشتی این ترم کدوم یکی از بچه ها رو بندازی؟؟؟چند بار؟
اوناي ك ترم قبل همه درسا رو قبول شدن"5واحد بندازم"واي چه كيفي ميده!!!"شوخي" اصلأ دوس ندارم كسي بندازم،ب همه هم نمره ميدم تا حال كنن!


فرهاد
ساعت23:26---19 ارديبهشت 1391
مثلا اگه جزوه باشه
مثلا جزوه چی؟


5+1 !!!!!!!!!!
ساعت23:25---19 ارديبهشت 1391
نفر بعدی کیه؟ بگو تا خودشو آماده کنه...
هنوز زوده اين حرفا رو بزنين،حالا حالاها... مطمئن باش از 5+1نيس..اكه خودش تاييد كرد بعد اعلام ميشه..


رحمان
ساعت23:21---19 ارديبهشت 1391
جداً قبول دارین که هوش دخترا از پسرا بیشتره؟

من که به عکسش معتقدم.....جدا اصلا قبول ندارم...منم با شما موافقم...!!!؟؟؟


پینوکیو
ساعت19:04---17 ارديبهشت 1391
یه دروغ شاخدار بگو!!!من دروغ نميگم ولي ميدوني من پزشكي قبول شدم اما ب خاطر عشق پرستاري اومدم اين رشته! آخرين دروغ ب يكي از اساتيد بود ك گفتم يكي از بچه ها حالش خيلي بده ميخواد بره دكتر...3شنبه بود!

فرهاد
ساعت18:59---17 ارديبهشت 1391
اگه از یه کسی یه چیزی بخوای بهت نده ناراحت میشی؟
بستگی داره اون چیز چی باشه ولی اکثر اوقات آره...


تینا
ساعت18:51---17 ارديبهشت 1391
معمولا چه چیزی شما رو خیلی ناراحت میکنه؟؟؟؟کلا؟
بدقولی....و بی پولی...


ترین ها
ساعت18:48---17 ارديبهشت 1391

ترین های کلاس رو مشخص کن: به شرط اینکه بچه ها نارحت نشن.."شوخی"

1باحال ترین:نخودی

2بی حال ترین:شاعده

3خوش اخلاق ترین:خانم شاکر

4بداخلاق ترین:........................

5سخت کوش ترین:همه دخترا

6پرتو پلا گو ترین:بازم ندایی

7باهوش ترین:مستر تخلد

8بی هوش ترین:همه پسرا

9شجاع ترین:زمانی

10ترسو ترین:فرمانبر

11بانمک ترین:آقای رنجبر

12بی نمک ترین:نمیدونم

13دستو دلباز ترین:تختی..محمد رجبی

14شاد ترین:دوباره ندایی

15ناراحت ترین:خانوما میرزایی.عبدالهی.رکن زاده"البته سر کلاس"و آقای بادپروا


16خندون ترین:حقیقت.فاطمه صالحی

17خوش شانس ترین:عادلمند

18بدشانس ترین:خودم

19خواب ترین:اینو دیگه همه میدونن کسی نیست جز آقای"بالود"

20خوش پوش ترین:آقای تختی نژاد و خانوم شریفیان البته بقیه هم خوش تیپن اما اینا این ۲نفر یه کم بیشتر


21متفاوت ترین:خانوم دهقان.خانوم راحتی


22بلندپرواز ترین:عبدالهی"البته آقای عبدالهی"


23نابغه تریناز اون لحاظ:نابغه ک زیاد داریم از کدوم لحاظ؟؟

24بذله گو ترین:نداریم

25سردترین:بازم خودم

26گرم ترین:بفخم


27مهربون ترین:مریم صالحی

فک کنم این یکی رو یادتون رفت بنویسین.

۲۸.خسیس ترین"یا ب عبارتی مقتصد ترین"مطمئن باشین اصفهانی نیست:.....خودش میدونه کیه فقط صرفآجهت اطلاع نوشتم"!!!!!
موفق باشید...رو سوالا تمرکز کنید بعد بجوابین!!! پیشاپیش خسته نباشید!!!

ممنون..



88
ساعت23:09---16 ارديبهشت 1391
بزرگترین اتفاق زندگی یه آدم چی میتونه باشه؟؟ب نظر من یکی تحصیلات عالیه هست و دومی یه ازدواج درست!!!! ک این2تا با هم یه عالمه اتفاقات بزرگ تو زندگی درست میکنه...

بینندگان
ساعت19:25---16 ارديبهشت 1391
لطفا تعداد مطالبی که تو صفحه اول نمایش داده میشه رو به جای ده تا بیست یا سی تا کنید.مرسیok..انجام شد!!!

کنکور کارشناسی ارشد اسکل آباد سفلا!!!
ساعت19:17---16 ارديبهشت 1391
شعر زیر را کامل کنید:


.....که گور میگرفتی همه عمر/دیدی که چگونه گور .....گرفت


گزینه1)شهرام/مهام


گزینه2)جمشید جمشید


گزینه3)شهرام/بهرام

گزینه4)هیچکدام

گزینه5)اطلاعات مسئله کافی نیست!!!
فک کنم اینو باید تو سایت تغذیه وارد میکردین ن اینجا!!! ولی خیلی سخته... فک کنم 5 بشه!


قنادی قصر شیرین
ساعت19:02---16 ارديبهشت 1391
به به........ به سلامتی دایی شدین مبارک باشه کی شیرینی شو میارین ؟؟؟مرسی...ولی ای دل غافل اینم شد بهونه...آخه از مناسبتش3،4سال میگذره!!!! بگردین دنبال یه چیز دیگه...

انچمن دون دون سواران خارج از مرکز!!!!!!!!
ساعت18:56---16 ارديبهشت 1391

به نظر شما یه دختر خوب چه ویژگی هایی داره؟؟

۱.بااخلاق"ک فک نکنم پیدا بشه"

۲.پولدار"خیلی مهمه"

۳.مومن باشه

۴.دست پختش خوب باشه"اینم انگاری دارن منقر...."

۵.و..."وچیزای دیگه ی ک ن پیدا میشه ن گفتنش فایده ای داره"



چهارشنبه
ساعت18:50---16 ارديبهشت 1391
یعنی که چه؟!!!!یعنیYasترم بالاییه؟؟؟؟؟؟؟من که میدونم کیه چی یعنی ک چی؟شاید باشه شایدم... خب بگو تا منم بدونم!!!!

habib
ساعت23:28---15 ارديبهشت 1391
salam matalebetoon jalebe hamshahriya
سلام...مرسی حبیب اما کدوم شهریا؟


ara
ساعت23:23---15 ارديبهشت 1391
سلام هر روز اعضا دارن زیاد میشن . Yas کیه

؟ مطلب که نذاشته . مفیده ؟
سلام...پس میخواستین کمترشون کنیم؟یاس هم جز اسرار وبلاگه"از بچه های بالاست"...دنبالش نگردین ک پیداش نمیکنین!!! مطلبم گذاشته برین ببینین!"نظرم یادتون نره"


همکلاسی
ساعت11:40---15 ارديبهشت 1391
نظرتون در مورد همکلاسیاتون چیه؟
خیلی کلاسمون رو دوس دارم..و واقعآ همکلاسی های گلی هم داریم..."کلآ همه باحالن"


???
ساعت11:27---15 ارديبهشت 1391
سلام رتبه کنکورتون جند شد؟ هر دو بارش رو بگین .راستی دبیرستان بچه درسخون بودین؟
سلام رتبه کنکورم خیلی جالب نیس فقط در حدی بود ک پرستاری قبول شم!!!هر 2بارش... اما دبیرستان همیشه جز3،4تا کلاس بودم!!!


جزوه
ساعت9:46---15 ارديبهشت 1391
چه رنگ رنگی جوابارو نوشتین!!!



جزوه هاتونم همین طوری مینویسین؟؟؟پاسخ:من اصلا جزوه نمینویسم!!!
پاسخ:ولی عاشق جزوه های رنگی ام..
پاسخ:اما چه فایده ک همش کپی میشه!


TM
ساعت9:44---15 ارديبهشت 1391
yasکیه؟
جز کلید اسرار وبلاگه!


slm
ساعت21:37---14 ارديبهشت 1391
سلام.میشه رنگ وبلاگو عوض کنید بجاش آبی چارخونه بذارید؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!slm
هرچی دنبالش گشتم قالب آبی چهارخونه پیدا نکردم...ولی سفارش دادم 3،4تا توپ واسم بسازن!!!


mmr
ساعت21:17---14 ارديبهشت 1391
آهان پیدا کردم اینم بهونه!!!

به به .....به سلامتی خونه خریدین تو بندر خب مبارک باشه کی شیرینی شو میدین؟؟؟!!!!چیو؟ الکی شکمتون رو صابون نزنین...خونه کجا بود؟گفتم امسال قراره بیایم ن اینکه خونه خریدیم!


mmr
ساعت16:52---14 ارديبهشت 1391
چند سال پیش از بندر رفتین؟



الان که دوباره اومدین تو زادگاهتون چه حسی دارین؟مخصوصا وقتی از جلو پایگاه هوایی رد میشین؟(خونه تون پایگاه هوایی بوده دیگه؟)
پاسخ:

دقیقا 7سال پیش..و ب احتمال زیاد امسال دوباره ساکن بندرعباس میشیم..

پاسخ:
والا من بیشتر اوقات در زادگاهم بودم الانم حسی خاصی ندارم جز گرسنگی...
ولی هر موقع از جلوی پایگاه رد میشم همش یاد بچگیم میوفتدم واقعا یادش بخیر خیلی با حال بود..هنوزم یادمه خیابون یاس لاین256 پلاک6

پاسخ:اره پایگاه هوایی


سایه
ساعت0:54---14 ارديبهشت 1391
داستان کنکورت برامون تعریف نمیکنی؟
پاسخ: داستان کنکورم،داستان 2ساله...در این یکی دو صفحه نمیشه نوشت..فقط اینو بگم واسه این کنکور فقط 1ماه و نیم آخر خوندمو بس...اونم چه خوندنی!!!!!!!سراسر سختی و مشکل...


سایه
ساعت0:52---14 ارديبهشت 1391
اگه یه وقتی کیف پولت روبزنن چیکارمیکنی؟
پاسخ: کسی ک جرات نداره بزنه...ولی اگه یه وقت اتفاق افتاد"خدای نکرده"فک کنم 1000تومن هم میذاره داخلش برمیگردونه... ولی در کل اگه زدن میرم اون یکی کیفم رو برمیدارم.


mmr 
ساعت21:26---13 ارديبهشت 1391
سلام...مثل اینکه توی کلاسمون همه بچه ارتشی هستن!!!
نیروی زمینی و دریایی و هوایی وانتظامی.....از همه نوعش داریم!!
راستی مگه حاجی آباد نیروهوایی داره؟؟ پاسخ:سلام

پاسخ:اره کلآ کلاس ارتشی داریم حتی پدران کلاسمون هم کارمند ارتش هستن... آره بابا بزرگترین ارتش هوایی ایران داره.. نیروهوایی بندر بودیم...


سایه
ساعت11:48---13 ارديبهشت 1391
سلام پرستاری رودوس داری ؟اگه پرستارنمیشدی چکاره میشدی؟
پاسخ:سلام داستان انتخاب رشته من و در کل داستان زندگی کنکوریم خیلی طولانیه....
پاسخ:ولی اوایلش برستاری رو دوس نداشتم اما الان کمی علاقه مند شدم!!!
پاسخ:اگه نمیشدم مهندس برق یا شایدم دندانبزشکی"آزاد" یا شایدم سال دیگه کنکور دیگه...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ

پرستاری عشقه!!ا خود را ارزان نفروشیم، در فروشگاه بزرگ هستی روی قلب انسان نوشته اند: قیمت= خدا !
آخرین مطالب


<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 23
بازدید دیروز : 8
بازدید هفته : 31
بازدید ماه : 31
بازدید کل : 3091
تعداد مطالب : 127
تعداد نظرات : 327
تعداد آنلاین : 1



آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 23
بازدید دیروز : 8
بازدید هفته : 31
بازدید ماه : 31
بازدید کل : 3091
تعداد مطالب : 127
تعداد نظرات : 327
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->